صدور فراخوان دومین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران | طرح‌واره جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران به مسابقه گذاشته شد

دومین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران در سه بخش عمومی «تولید و توزیع محتوا»، «ارتباطات، انتشارات و مستندسازی» و «تبلیغات و تشریفات» و بخش ویژه «ارائه طرح‌واره جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران» برگزار می‌شود.
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۱ کد : ۳۳۸۲۵ اطلاعیه‌ها
صدور فراخوان دومین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران | طرح‌واره جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران به مسابقه گذاشته شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تعیین شده و اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

علاوه بر مسئولان و کارکنان روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران، هر یک از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه که اثری قابل عرضه در قالب هر یک از محورهای جشنواره تولید نموده‌اند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

اضافه شدن بخش «تشریفات» به بخش‌های جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاهی دانشگاه تهران، مهمترین تفاوت دومین دوره جشنواره با اولین دوره آن است.

«ارائه طرح‌واره پویش تبلیغاتی جذب دانشجوی غیرایرانی» و «ارائه روایت موفق‌ترین تجربه ارتباطاتی یا اقدام در حوزه ارتباطات (درون سازمانی یا برون سازمان) در سال ۱۴۰۱» از جمله محورهای متفاوت و نو در این جشنواره است که به صورت مسئله‌محور و کاربردی به تجربه ارتباطی در نهاد علم توجه دارد.

بخش ویژه دومین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران به «ارائه طرح‌واره جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران» اختصاص پیدا کرده است. در این فراخوان آمده است: «صدای پای ۹۰ سالگی دانشگاه تهران به گوش می‌رسد. سال ۱۴۰۳ شمسی مقارن است با نودمین سالگرد تصویب قانون تأسیس دانشگاه تهران. یکسال برای زمینه‌سازی جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن رویداد جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران فرصت باقی است؛ فرصتی مغتنم و البته کوتاه. اولین گام درباره جشن ۹۰ سالگی نماد آموزش عالی ایران را با همراهان دومین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران برمی‌داریم.
علاوه بر دست‌اندرکاران روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران، هر یک از اساتید، دانشجویان، کارکنان، دانش‌آموختگان و دوستداران دانشگاه تهران و به عبارتی هر یک از ذی‌نفعان این دانشگاه می‌توانند در این بخش ویژه شرکت نموده و نسبت به ارائه طرح‌واره جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران اقدام نمایند. چه اینکه ذی‌نفعان دانشگاه تهران به گستره یک ایران است؛ همه ایران مخاطب بخش ویژه جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران خواهد بود. نخستین درنگ برای ۹۰ سالگی را با شما رقم می‌زنیم...
شرکت‌کنندگان در این بخش تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برای ارسال آثار فرصت دارند.
در این بخش ویژه، یک طرح‌واره برگزیده و دو طرح‌واره شایسته تقدیر معرفی و تجلیل می‌شود. همچنین تحلیل محتوای کلیه طرح‌واره‌های دریافتی و طرح و برنامه نهایی جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران در روز ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با هشتادونهمین سالگرد افتتاح دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد. شایان ذکر است ذیل هر یک از طرح‌ها و ایده‌های مندرج در طرح و برنامه نهایی جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران، مشخصات پیشنهاددهنده آن طرح و ایده قید می‌گردد و دانشگاه تهران خود را متعهد به حفظ مالکیت معنوی ارائه‌دهندگان ایده می‌داند.»