بخشنامه اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران در خصوص جمع آوری مدارک پرسنل ایثارگر جهت تبدیل وضعیت
بخشنامه اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران در خصوص جمع آوری مدارک پرسنل ایثارگر جهت تبدیل وضعیت
با عنایت به بخشنامه شماره ۳۷۹۵۹۹ مورخ ۲۵/۰۹/۹۹ سازمان اداری استخدامی کشور (تصویر پیوست) در خصوص تبدیل وضعیت مشمولین ماده (۲۱) قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران به استحضار میرساند؛ به منظور بارگذاری اطلاعات ایثارگران با شرایط ذیل در سامانه کارمند ایران، لازم است مدارک به شرح مندرج، توسط مسئول امور اداری هر واحد جمعآوری و تصاویر آن حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی ۱۳۹۹ از طریق پست الکترونیک به نشانی emphrm@ut.ac.ir به این اداره کل ارسال گردد.
* شرایط ایثارگر:
۱- در زمان اجرای قانون برنامه پنجم توسعه (تا تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۹) در یکی از حالات قرارداد کار معین، قرارداد خدماتی یا پیمانی با دانشگاه قرارداد مستقیم داشته و برای وی حکم کارگزینی صادر شده باشد و در حال حاضر نیز دارای رابطه استخدامی با دانشگاه باشد.
۲- جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، برادر و خواهر شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان جانبازان کمتر از ۲۵ درصد، همسر و فرزندان آزادگان بالای یک سال اسارت، فرزندان آزادگان کمتر از یکسال سابقه اسارت، رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان مشمولین ماده ۲۱ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران میباشند.
* مدارک مورد نیاز:
۱- تصویر آخرین مدرک تحصیلی اعمال شده در حکم با مهر برابر اصل و مهر اداره کل منابع انسانی (در صورتی که از اولین حکم تاکنون اعمال مدرک تحصیلی صورت گرفته است تصویر اولین مدرک تحصیلی با مهر برابر اصل و مهر اداره کل منابع انسانی ضمیمه گردد)
۲- اولین (قبل از تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۹) و آخرین قرارداد انجام کار معین (مشخص) / قرارداد خدماتی / حکم کارگزینی پیمانی / حکم کارگزینی رسمی آزمایشی با مهر برابر اصل کارگزینی
۳ - معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با مهر و امضا / گواهی رزمندگی با مهر و امضا مرجع ذیصلاح
۴- ریز واریز بیمه، از تاریخ اولین بکارگیری تا کنون با تأیید (مهر و امضا) شعب تأمین اجتماعی و یا اداره کل امور مالی دانشگاه
۵- فیش واریزی حق ثبت نام استخدام شامل: تبدیل وضع قراردادی به پیمانی یا رسمی به حساب خزانه داری کل در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه با توجه به فایل پیوست.
*** نکات مهم:
۱- مدارک میبایست به صورت مجزا و خوانا با فرمت jpg اسکن شده و برای هر فرد در یک ایمیل جداگانه ارسال شود. در قسمت موضوع ایمیل نام و نام خانوادگی آن فرد مرقوم گردد.
۲- برای افرادی که تغییر نام یا نام خانوادگی داشتهاند علاوه بر مدارک فوق، تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه نیز ارسال شود.
۳- مسئولیت عدم ارسال مدارک هر فرد بر عهده وی میباشد و در صورت تحویل مدارک توسط فرد به امور اداری، بر عهده رئیس امور اداری واحد مربوطه است. همچنین بدیهی است که ارسال مدارک ناقص، ناخوانا یا بدون مهر معتبر منجر به رد درخواست توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد شد.
با توجه به اینکه برای ثبت اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک در سامانه کارمند ایران فرصت محدودی در اختیار دانشگاه قرار دارد، لذا ضروری است مسئولین امور اداری در کلیه واحدها دقت کافی را در بازبینی مدارک و تهیه اسکن خوانا داشته باشند و حداکثر تا تاریخ ۲۵ دی ۱۳۹۹ نسبت به ارسال فایلهای مدارک از طریق ایمیل و مطابق با شرایط مذکور اقدام نمایند. شایان ذکر میباشد علاوه بر مدارک فوق، بارگذاری مدارکی مانند برگ تعیین مشخصات شغل و شاغل با تأیید اعضا کمیته استخدام، تاییدیه هسته گزینش با ذکر نوع استخدام رسمی قطعی، تاییدیه تأمین اعتبار صرفاً از سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ضروری است که توسط اداره کل منابع انسانی اقدام خواهد شد. مستدعی است مشکلات یا سوالات احتمالی به ایمیل emphrm@ut.ac.ir ارسال گردد.